DENIZ AKÇEŞME |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
/usr/game/share/locale/turkey/quest İçine Atıcaz
Quest İçeriği;
HTML-Kodu:
quest chagne_name begin
state start begin
when 71055.use begin
if pc.is_married() then
say("İsmini degistiremezsin cunku evlisin")
say("")
return
end
if pc.is_polymorphed() then
say("İsmini degistiremez cunku bir yaratiga dönusmussun.")
say("")
return
end
if pc.has_guild() then
say("İsmini degistiremezsin cunku sen Lonca Baskanisin.")
say("")
return
end
if party.is_party() then
say("İsmini degistiremezsin cunku bir grubun icerisindesin.")
say("")
return
end
if pc.get_level() < 90 then
say("İsmini degistiremezsin cunku 90 Levelin Altindasin")
say("")
return
end
if get_time() < pc.getqf("next_time") then
say("You can not use it now.")
say("")
if is_test_server() == true then
say("Since it's test server, you can go")
say("")
else
return
end
end
say("Lutfen yeni ismini yaz") ;
local name = pc.name ;
local str = input() ;
local ret = pc.change_name(str) ;
if ret == 0 then
say("Yeni isminin gozukmesi icin lutfen oyundan cikip gir.")
say("")
char_log(0, "CHANGE_NAME", "HAVE NOT RE-LOGIN")
elseif ret == 1 then
say("Bir problem olustu lutfen daha sonra tekrar deneyiniz")
say("")
char_log(0, "CHANGE_NAME", "ITEM USE PROBLEM")
elseif ret == 2 then
say("Ozel isaretler kullanmadan isminizi giriniz.")
say("")
char_log(0, "CHANGE_NAME", "CAN NOT USE NAME")
elseif ret == 3 then
say("Bu isim mevcut.")
say("Lutfen baska isim giriniz")
say("")
char_log(0, "CHANGE_NAME", "ALREADY USING NAME")
elseif ret == 4 then
say("İsmin Basariyla Degisti")
say("Lutfen Oyundan Cikip Giriniz.")
say("")
item.remove() ;
pc.setqf("next_time", get_time() + time_hour_to_sec(24*15))
char_log(0, "CHANGE_NAME", "SUCCESS: from "..name.." to "..str)
else
say("Bilinmeyen bir hata meydana geldi..")
say(ret)
char_log(0, "CHANGE_NAME", "UNKNOWN NAME")
end
end
end
end
Quest Haline Getirme İşlemini Videodaki Adımları İzleyerek, Sadece İsim Değiştirerek Yapabilirsiniz.!
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Videolu.!)
Tam Ekran: http://www.gameself.com/video/c817d33034b88399ea1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Yazılı)
* Quest içeriklerimizden birini seçelim, ( Ben potlarla ilgili paylastigim ilk quest icerigimi seciyorum. )
* Ardından, Yeni bir metin belgesi açıp, verdiğim içeriği "Ctrl+C", "Ctrl+V" yöntemi ile yapıştırıyoruz,
* Dosya > Farklı Kaydet secenegine tıklıyoruz,
* Gelen yeni ekranda "Kayıt Türü"nü, '''''Tüm Dosyalar''''' Olarak seçiyoruz,
* Üstteki Metin Belgemizin adının sonuna da """ .quest """ yazıyoruz,
* Ardından "Kayıt Et" Butonuna tıklayarak işlemimizi tamamlamış oluyoruz...
|
|
|
|
|
|
|
Bugün 9 ziyaretçi sayfaya bakti |
|
|
|
|
|
|
|